søndag 25. oktober 2009

Stor treff på Spjelkavik barneskole







Da er jeg hjemme igjen etter en fantastisk helg på Spjelkavik barneskole. Takk til Inger og Kristin som har arrangerte dette. Det var 90 damer samlet i løpet av helgen. På lørdag holdt vi på fra 10.00 til kl. 02.00. I dag er jeg litt trøtt etter all scrappingen i helgen. Var på et kurs med Hannna, lag på lag og stashing, et veldig bra og nyttig kurs for meg. Denne stilen har jeg brukt på Lo'ene laget etter kurset (4 stk.).

Og her er resultatet fra helgen :-) Ikke beste bildene av LO'ene, men det var det jeg hadde tid til akkurat nå!

1 kommentar:

  1. Hei Trine Camilla!
    Så flotte LOer du har laget i løpet av helgen. Og du har virkelig fått ny inspirasjon fra kurset med Hanna. "Vinterkos" ble kjempeflott!!

    SvarSlett